header nieuws

Blijf op de hoogte

Van het laatste nieuws

Vacature Ondernemende Partner Organisatieontwikkeling & Training

De context

Avop richt zich op het zelflerend vermogen van mensen en organisaties en beweegt tot het nemen van verantwoordelijkheid voor de eigen ontwikkeling. Met onze psychologische invalshoek, bedrijfs- en veranderkundige expertise en jarenlange ervaring in 'profit'- en 'not-for-profit'-organisaties bieden we meerwaarde voor het verandermogen van organisaties en mensen. We verbinden, vragen verder, helpen een aanpak te ontwikkelen die gericht is op het behalen van de beoogde doelen, maar nemen niet over.

We zijn betrokken buitenstaanders die werken vanuit een brede, integrale en duurzame visie op ontwikkeling van mens en organisatie, eclectisch, en niet van één geloof.

Puur Menselijk, Puur Zakelijk.

Regelmatig laten wij ons zelf ‘assessen’ door Cedeo. Uit die assessments blijkt dat onze aanpak werkt. Dat wordt onderschreven door een hernieuwde Cedeo-erkenning in 2019 met een klanttevredenheid van 97,5 procent.

Ons productenportfolio bestaat uit organisatieontwikkeling, training, assessment, coaching, loopbaancoaching, outplacement en recruitment.

Wat ga je doen?

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een partner voor het aandachtsgebied organisatieontwikkeling en training. Als partner ben je verantwoordelijk voor het genereren van opdrachten bij nieuwe klanten en bij bestaande opdrachtgevers, op je eigen vakgebied, maar zeker ook AVOP-breed.

Daarnaast voer je zelf opdrachten uit: je ontwikkelt management development- en leiderschapstrajecten, bedenkt samen met de klant geïntegreerde veranderplannen en bent sparringpartner van directies/raden van bestuur. Je ontwerpt deze trajecten en plannen in lijn met de strategie en kernwaarden van de betreffende organisatie, nadrukkelijk gebruikmakend van de mogelijkheden van de organisatie zelf en gericht op het versterken van de organisatie. AVOP neemt nooit over, maar helpt organisatie en medewerkers om het zelf te doen.

Tot jouw takenpakket behoort tevens het ontwikkelen en begeleiden van managementbijeenkomsten en programmaontwikkeling en uitvoering van een- of meerdaagse werkconferenties als veranderingsinstrument met teams op zowel strategisch, als tactisch niveau. Per definitie altijd gericht op de combinatie van zakelijke/inhoudelijke en samenwerkingsthema’s. Ook houd je je bezig met groeps- en teamcoaching van (onder andere vastgelopen) teams.

Als een van de vier partners ben je tevens verantwoordelijk voor het verder op- en uitbouwen van het succes van AVOP. De portefeuilles aangaande zaken als Financiën, Sales & Marketing, ICT en HR zullen in overleg worden (her)verdeeld.

Ben jij dit?

Je bent een stevige commerciële professional met minimaal 15 jaar relevante werkervaring. Vanzelfsprekend heb je uitgebreide ervaring op het gebied van bedrijfskunde, veranderkunde, (incompany)trainingen en teamcoaching. Evenals een afgeronde academische studie, bijvoorbeeld bedrijfskunde aangevuld met relevante opleidingen en trainingen, zoals SIOO en Master of Change. Ook een studie psychologie is mogelijk, aangevuld met bedrijfskundige inzichten, opleiding en ervaring.

Je bent een serieuze gesprekspartner op directie- en raad van bestuurniveau. Je hebt bewezen succesvol zelfstandig te kunnen acquireren en klantgericht te kunnen opereren. Het professioneel uitvoeren van opdrachten binnen de HR-context spreekt je aan. Verder vind je het van belang langjarige contacten met relaties op te bouwen en ben je een proactieve netwerker. Je bent een open en actieve communicator. Je weet theorie en praktijk goed met elkaar in verbinding te brengen. Behalve over consultancy- ervaring beschikt je over ‘bedrijfservaring’ als lijnmanager of in het HR-vak. Ervaring binnen zowel de zakelijke dienstverlening, als de zorg is een pre.

Wat kunnen wij jou bieden?

De rol van partner/ondernemer en mede-eigenaar van een succesvol adviesbureau met groeiambities. Daarbij kun je een actieve bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van de organisatie, met een grote mate van zelfstandigheid binnen een gedreven en hecht team en met volop ruimte voor ondernemerschap en persoonlijke ontwikkeling. In een organisatie die, samen met haar klanten, in beweging is. Je koopt een vierde van de aandelen en wordt daarmee, samen met de drie andere partners, gelijkwaardig mede-eigenaar. Onder welke voorwaarden dat gebeurt, is ter verdere bespreking.

Vragen en solliciteren?

Kijk voor meer informatie op www.avop.nl of neem contact op met Anneke van Til (020-6155456 of 06-53329154) of Stefan Heinis (020-6155456 of 06-29090239).

Heb je interesse in deze functie, dan ontvangen wij graag je motivatie en cv. Je kunt deze mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..